Pannako

Szerettünk volna egy cikket szánni a fejlesztő csapatnak, aki dolgoztak a Topkaja elkészítésén. Úgyhogy ezt a hiányosságot pótolva itt többet megtudhattok a Pannako-ról.

 

Egy kreatív webes kommunikációs ügynökség, amely 2007-ben indult és 2010-ben alakult át korlátolt felelősségű társasággá. Az internetes kommunikáció teljes palettáját lefedi szolgáltatásaival. Honlapkészítéswebáruház készítés, egyedi webes alkalmazások fejlesztésétől a mobil alkalmazás készítésén át egészen a kreatív kampányok megvalósításáig rendelkezésére áll ügyfeleinek. Szakemberei kiváló kompetenciákkal rendelkeznek design, programozás, médiatervezés, továbbá közösségi és a keresőmarketing területein. Keresőmarketing területén alvállalkozói voltak Magyarország egyik legnagyobb internetes kommunikációs ügynökségének (Carnation/Possible). Országos és nemzetközi kampányok készítésében vettek részt. Legbüszkébbek mégis saját portfóliójukra, ahol számos céggel több éves együttműködés köt össze őket.

Az idegenforgalmi szegmens online kommunikációjában a legerősebbek. Több hotel internetes marketing tevékenységét irányítták és napi szinten közösen dolgoztak a sikerért. Fő sikerüket a hotelek online marketingjében egy újfajta szemléletnek köszönhetik, amely révén teljesen transzparensé tették az internetes marketing tevékenységüket. Kampányok tervezései, kivitelezései és kezelései tanácsaikkal is segítik partnereik marketing munkáját.

A Pannako az elmúlt években több saját belső projektet is indított, így saját bőrén próbálja ki a legújabb technológiákat és online marketing megoldásokat. A legsikeresebb a GastroApp, amely kiszállítós éttermeknek kínál egyedi mobil applikációt. A projektre 2014-ben 3 millió forint összegű pályázati támogatást is kapott a cég. A jövőben tovább szeretné növelni a saját projektek számát, hogy ezek révén is több tapasztalatot szerezzen a komplex webes projekt sikeres kivitelezésében.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.